اخبار
 1396/12/28  تاریخ خبر
نشست مشترک اعضای هیئت مدیره و کارکنان انجمن

به گزارش روابط عمومي انجمن صنفي شرکتهاي حمل و نقل بين المللي ايران نشست عمومي دوستانه کارکنان انجمن روز گذشته با حضور رئيس و اعضاي هيئت مديره و دبير انجمن درسالن اجتماعات برگزار شد.

در ابتداي نشست محمد جواد عطرچيان دبير انجمن از همکاري و اهتمام ويژه کارکنان در انجام وظايف محوله طي سال گذشته در جهت پيشبرد اهداف انجمن تشکر و قدرداني نمود و آرزوي سالي سرشار ازموفقيت و سلامتي براي تک تک کارکنان داشت .وي تکريم ارباب رجوع و رسيدگي به امور شرکتها را از اهم الويت هاي کاري پرسنل انجمن دانست و تاکيد نمود که هريک از کارکنان ميبايست با امانت داري و انجام صحيح و مطلوب وظايف خود،در اعتلاء و پيشبرد برنامه هاي انجمن نقش بسزايي را ايفا نمايند.

در ادامه، يونس جاويد رئيس هيئت مديره هم از زحمات و همدلي کارکنان با وجود مشکلاتي که انجمن در سال سپري شده با آن روبه‌رو بوده تشکرکرد . وي عنوان کرد ضروري است که با اخلاق، وجدان بيدار و آگاهي به يگديگر ياري رسانده و در هر سمت سازماني که فعاليت داريم فرهنگ مشارکت همگاني را ترويج دهيم. مسلما در هر سازماني نارسايي‌هايي وجود دارد اما از تمامي همکاران درخواست دارم که براي بقاء انجمن اين همکاري بين تمام اعضاء پايدار بماند تا بتوانيم در مواجه با چالش‌هايي که پيش مي آيد غلبه کرده و همچنان با قدرت براي دستيبابي به اهدافمان تلاش کنيم.

ساير اعضاي هيئت مديره افسانه فخري نايب رئيس، حسين زماني خزانه دار، محمد صادق خانلو از اعضاي هيئت مديره ضمن ابراز خرسندي از تلاش و همت کارکنان در سال 96، آرزوي سالي سرشار از موفقيت و کاميابي را براي آنان داشتند. سپس تني چند ازکارکنان به نمايندگي از سايرين سال نو ر ا نيز تبريک گفتند.