اخبار
 1398/11/27  تاریخ خبر
کشف 158 کیلوگرم هروئین توسط مأموران گمرک بیله سوار
158 کيلوگرم هروئين خالص از دو کاميون ترانزيتي به مقصد لهستان  توسط ماموران گمرک ايران کشف و ضبط شد.

رضا گلي مديرکل مرکز مبارزه با جرائم سازمان يافته  گمرک جمهوري اسلامي ايران گفت:  دو کاميون‌ که حامل 34 تن فيلتر آب صادراتي بودند ، به مقصد کشور لهستان اظهار شده و قرار بود از طريق گمرک بيله‌سوار وارد جمهوري آذربايجان شود.
وي افزود: هروئين‌هاي مذکور که به طور ماهرانه و حرفه‌اي در کف هر يک از کاميون‌ها جاسازي شده بود، با هماهنگي مرکز مبارزه با جرائم سازمان يافته گمرک جمهوري اسلامي ايران، گمرک بيله سوار کشف و با نظارت اداره اطلاعات و دادستاني عمومي و انقلاب شهرستان بيله‌سوار تحت تدابير ويژه اي از کاميون ها خارج و در اختيار مقامات امنيتي و قضايي قرار گرفت.

مديرکل مرکز مبارزه با جرايم سازمان يافته گمرک ايران ضمن قدرداني از تلاش کارکنان گمرکات کشور در مبارزه با قاچاق مواد مخدر گفت: بسياري از شرکت‌هاي حمل‌ونقل، رانندگان و افراد بي‌گناه ممکن است از جاسازي مواد مخدر در وسائل نقليه و کالاهاي تجاري بي‌اطلاع باشند و در نتيجه سرنوشت خود و اموال و دارائي شان مورد سوءاستفاده سوداگران مواد مخدر قرار گيرد. لذا از کليه هموطنان عزيزي که از جاسازي انواع مواد مخدر در وسائل نقليه و کالاهاي تجاري مطلع مي‌شوند درخواست مي‌شود، اخبار و اطلاعات خود را در اختيار سازمان‌هاي متولي قرار دهند تا با اقدام مناسب و سريع، از ورود آسيب به جامعه و اشخاص بي‌گناه جلوگيري شود .

منبع: گمرک نيوز