اخبار
 1397/02/11  تاریخ خبر
یک راننده کامیون دیگر مفقود شد؛ درخواست تامین امنیت رانندگان جاده‌ای
در اين پيام از رانندگان در خواست شده است در صورت مشاهده خودروي اف اچ تک محور به شماره پلاک 29 ع 848 ايران 73 که با بار کود اوره کشاورزي در مرودشت به سرقت رفته است با شماره تلفن ارايه شده تماس گرفته شود.

به دنبال پيدا شدن جنازه «محمد حيدري» راننده تريلي 62ساله سنندجي و دستگيري قاتلان، فعالان اين صنف از مقامات قضايي خواستار محاکمه عادلانه اين افراد و اشد مجازات آنها شدند.

به گزارش تين‌نيوز، در پيامي که در شبکه‌هاي مجازي و گروه‌هاي تلگرامي منتشر شده، فعالان بخش حمل‌ونقل کالاي جاد‌ه‌اي با بيان اين‌که رانندگان تقاضاي رسيدگي به اين پرونده را دارند، در پيام خود آورده‌اند: امنيت جاده‌ها را براي رانندگان کاميون‌ها و ساير رانندگان خطوط شهري و بين‌شهري خواستاريم، رانندگان چشم انتظاراني دارند و جانشان را نبايد به قيمت ناني محک زد.

در ادامه اين پيام آمده است: در کنار خطرات رانندگي، به تازگي معضل دزدان ناجوانمرد و از خدا بي‌خبر بلاي جان رانندگان کاميون‌ها شده‌ است.دزداني که با کمين کردن و حيله‌هاي انسان دوستانه رانندگان کاميون و خودروهاي سنگين را طعمه خود قرار داده‌ و اهداف شوم خود را انجام مي‌دهند و از جان اين تلاشگران هم نمي‌گذرند.

در ادامه اين پيام با بيان‌اين که طبق آمار پايانه‌هاي باربري بيش از 500 هزار راننده و 400 هزار ناوگان باري در کشور فعاليت مي‌کنند، تاکيد شده است: اين شغل عليرغم داشتن مشکلاتي مانند سختي کار، حوادث رانندگي و سرما و گرما، حتي جزو مشاغل سخت به حساب نمي‌آيد و در حالي‌که راننده کاميون با کار خود ارزش افزوده زيادي را براي اقتصاد کشور ايجاد مي‌کند اما به تازگي امنيت جانيشان نيز به خطر افتاده است.

به گزارش تين‌نيوز، درخواست رسيدگي به اين پرونده و اشد مجازات براي متهمان اين پرونده از سوي رانندگان در حالي مطرح شده که روز گذشته پيام ديگري مبني بر مفقودي يک خودروي باري ديگر در شبکه‌هاي اجتماعي منتشر شده است.

در اين پيام از رانندگان در خواست شده است در صورت مشاهده خودروي FH تک محور به شماره پلاک 29‌ع 848 ايران‌73 که با بار کود اوره کشاورزي در مرودشت به سرقت رفته است با شماره تلفن ارايه شده تماس گرفته شود.