اخبار
 1397/08/09  تاریخ خبر
سمینار آموزشی « لجستیک و زنجیره حمل و نقل » در سازمان بنادر

  دوره آموزشي "لجستيک و زنجيره حمل و نقل " با حضور مقامات ارشد بخش حمل و نقل اتحاديه اروپا به مدت دو روز در سازمان بنادر و دريانوردي برگزار مي شود.

محمد‌علي سعيدي‌پور مديرکل توافقنامه ها و توسعه بازار سازمان بنادر و دريانوردي درباره   سمينار آموزشي « لجستيک و زنجيره حمل و نقل »گفت:  در اين سمينار آموزشي که با هماهنگي اداره کل حمل و نقل اتحاديه اروپا، در تهران برگزار مي شود، به مباحثي چون «نقش زنجيره تأمين در حمل و نقل دريايي » و « نحوه عمليات بندري در ايران و اتحاديه اروپا» پرداخته مي شود.

 وي افزود: « تحليل و بررسي خدمات حمل و نقل بندري و دريايي و خدمات لجستيک در ايران و اروپا» ؛ « هوشمند سازي بنادر و پنجره واحد خدمات بندري و دريايي و تأثير آن در زنجيره حمل و نقل» و « ايمني و محيط زيست دريايي و نقش آن در زنجيره تأمين کالا » از ديگر عناوين اين سمينار قلمداد مي شود.

 مديرکل توافقنامه ها و توسعه بازار سازمان بنادر تاکيد کرد: داشتن نگاه راهبردي و تفکر سيستمي به مقوله توسعه فعاليت هاي عملياتي امور بندري، زنجيره تأمين و لجستيک در بنادر کشور، مستلزم در نظر گرفتن تمهيدات مناسب و به روزرساني دانش و اطلاعات کارکنان و شاغلين ذيربط فعال در صنعت حمل و نقل دريايي و بندري است. 

به گزارش سازمان بنادر و دريانوردي، در دوره آموزشي لجستيک و زنجيره حمل و نقل  که 21 و 22 آبان ماه سال جاري برگزار مي شود، علاوه بر مديران و کارشناسان سازمان بنادر، نمايندگان  وزارت راه و شهرسازي، وزارت امور خارجه،  اعضاي انجمن پايانه داران بنادر کشور، اعضاي انجمن خطوط کشتيراني، اتحاديه مالکان کشتي هاي کشور، گمرک جمهوري اسلامي ايران، شرکت ملي نفتکش و کارشناسان صنعت حمل و نقل کشور حضور خواهند داشت.

منبع: پايگاه خبري وزارت راه وشهرسازي