اخبار
 1397/10/10  تاریخ خبر
نخستين دوره آموزشي حمل مواد خطرناك پايان يافت

تصادفات وسايط ‌نقليه حامل مواد سوختي و خطرناك، بيشترين خسارت را برجا مي‌گذارد .

سردار مهري رئيس پليس راهور ناجا در مراسم اختتاميه اولين دوره حمل مواد خطرناك كه به طور مشترك بين پليس راهور و سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌‌اي برگزار شد، فزود: پليس متولي نظم و انضباط در جاده‌هاست و بايد در شرايط فعلي تلاش جهادي، كارآمدي و اقتدار توأم با رعايت اخلاق حرفه‌اي را مدنظر داشته باشيم .

رئيس پليس راهور ناجا اقتدار پليس، عدالت در رفتار با مردم و هوشياري را از نصايح اخير مقام رهبري در جمع فرماندهان پليس برشمرد و تصريح كرد: اقتدار يعني سرعت، دقت و صحت در عمل كه باعث مي‌شود مردم از ما رضايت داشته باشند .

رئيس پليس راهور ناجا با بيان اينكه اهداف مختلفي براي برگزاري اين دوره‌ها تعريف شده است اظهار داشت: ما در اين دوره‌ها به دنبال انتقال تجربيات هستيم و بدين منظور اين دوره‌ها به صورت كارگاهي برگزار مي‌شود و همچنين بايستي از آموزش‌ها و تكنيك‌هاي جديد نيز بهره‌مند شويم .

حسن‌نيا در مراسم افتتاحيه اين دوره آموزش تأكيد كرد: سازمان راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي وظيفه خود مي‌داند در جهت كاهش تصادفات، همراه با پليس راه باشد و بر پايه دو عنصر علم و آمار مقوله ايمني را برمبناي شناخت و آموزش‌هاي جامعه محور ارائه دهد . 

گفتني است، اولين دوره مشترك سازمان راهداري و پليس راهور از روز شنبه اول دي‌ماه آغاز و تا چهارم دي‌ماه ادامه داشت و مراسم افتتاحيه اين دوره آموزشي با حضور عبدالهاشم حسن‌نيا معاون وزير و رئيس سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي سردار محمدحسين حميدي رئيس پليس راه كشور و سردار حسن مؤمني معاون اجرايي پليس راه ناجا و 100 نفر از فرماندهان پليس و كارشناسان سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي حضور داشتند .


منبع: سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي