اخبار
 1397/11/18  تاریخ خبر
مذاکرات روسای کل گمرکات ایران و روسیه در مسکو
مذاکرات فشرده روساي کل گمرکات ايران و روسيه در مسکو انجام شد .

رييس کل گمرک ايران که براي امضاي سند طرح مشترک مبارزه با تخلفات گمرک با روسيه در مسکو بسر مي برد با همتاي روسي خود و هيئت بلند پايه مقامات گمرک روسيه ديدار و گفتگو کرد .

 در اين ديدار مباحث مشترک در خصوص کريدور سبز گمرکي ،تبادل ارزش کالا، همکاري هاي آموزشي و تبادل تجربيات کاري ،مسايل و‌مشکلات فعالان اقتصادي کشورمان در روسيه وپذيرش فرم الکترونيکي گواهي مبدا و فرم A مطرح و تصميمات مهمي اتخاذ گرديد .

در اين ديدار نمايندگان اتاق بازرگاني و صنايع و معادن و کشاورزي ايران و رايزنان اقتصادي و بازرگاني ايران در مسکو نيز حضور داشتند.

رئيس کل گمرک ايران و رئيس گمرکات فدرال روسيه نشست مشترکي در مسکو به منظور تسهيل روابط گمرکي و تجاري ميان دو کشور ايران و روسيه برگزار کردند.

رئيس کل گمرک ايران و رئيس گمرکات فدرال روسيه در مسکو به منظور تسهيل روابط گمرکي و تجاري ميان دو کشور ايران و روسيه نشست مشترک برگزار کردند.

در اين نشست مشترک هيات گمرک جمهوري اسلامي ايران به رياست مهدي مير اشرفي معاون وزير اقتصاد و دارايي و رئيس کل گمرک ايران با ولاديمير ايوانوويچ بولاوين رئيس گمرکات فدرال روسيه در خصوص تسهيل تجارت و همکاريهاي گمرکي از جمله تبادل اطلاعات الکترونيکي داده هاي گمرکي و ارائه تسهيلات به فعالان اقتصادي دو کشور و امضاي سند مبارزه با قاچاق کالا و تخلفات گمرکي بحث و بررسي صورت گرفت.

منبع: گمرک نيوز