اخبار
 1397/12/04  تاریخ خبر
اهداء لوح تقدیر و تندیس به هیئت مدیره انجمن در مراسم افتتاح مدرسه روستای چقابلک

به گزارش روابط عمومي انجمن صنفي شرکتهاي حمل و نقل بين المللي ايران ،
در مراسم افتتاح آموزشگاه سه کلاسه دکتر بهنيا در روستاي چقابلک کرمانشاه ،به پاس قدرداني از اين اقدام شايسته لوح تقدير و تنديسي از طرف مديرکل نوسازي مدارس استان کرمانشاه  و رئيس مجمع خيرين مدرسه ساز استان کرمانشاه به هيئت مديره انجمن صنفي شرکتهاي حمل و نقل بين المللي ايران اهداء شد .

متن لوح تقدير به اين شرح است:

هيئت مديره محترم انجمن صنفي شرکتهاي حمل ونقل بين المللي ايران
سلام عليکم
خداوند متعال را شاکريم که بوستان علم ودانش به مدد و مشارکت آگاهانه و فعاليت هاي خيرخواهانه نيکوکاران مدرسه ساز ،شکوفايي روز افزون و نشاطي دل انگيز يافته است .اين تلاش ارزشمند که به تعبير مقام معظم رهبري ( مدظله العالي) جهادي مقدس نام گرفته است، زمينه ساز علم آموزي و پيشرفت خواهي دانش آموزان و آينده سازان ميهن عزيز اسلامي و برگ زريني در کارنامه سراسر افتخار و نيکوکاران مدرسه ساز به شمارمي آيد.
در همين راستا لازم است مراتب تقدير و تشکر خود را به پاس ، همت ماندگار آن هيئت مديره محترم در ساخت يک واحد آموزشي 3 کلاسه در منطقه ماهيدشت استان کرمانشاه که در سال تحصيلي 98-97 به بهره برداري رسيد ابراز نماييم. دوام توفيقات تمامي نيکوکاران مدرسه ساز و تلاشگران عرصه تعليم و تربيت اسلامي را از درگاه خداوند باريتعالي مسئلت مي نماييم.
مرزبان نظري
مديرکل نوسازي مدارس استان کرمانشاه
غلامحسين افتحاري
رئيس مجمع خيرين مدرسه ساز استان کرمانشاه