اخبار
 1398/05/09  تاریخ خبر
افزایش سرعت تخلیه کشتی‌های کالاهای اساسی از بندر چابهار

حسين شهدادي گفت: در راستاي افزايش کيفيت خدمات بندري، به دنبال سرعت تخليه و بارگيري کشتي‌ها به‌ويژه کشتي‌هاي حامل کالاهاي اساسي در بندر چابهار هستيم.

  حسين شهدادي در خصوص عمليات تخليه و بارگيري در بندر چابهار بيان کرد: کشتي «بهداد» حامل کالاي اساسي گندم، در بندر شهيد بهشتي چابهار پهلوگيري کرد .

وي افزود: کشتي يادشده به‌صورت کاپوتاژ از بندر امام خميني(ره) به مقصد بندر شهيد بهشتي چابهار بارگيري شده است .

معاون امور بندري و اقتصادي اداره کل بنادر و دريانوردي سيستان و بلوچستان عنوان کرد: بنادر ايران نقش مهمي در تأمين کالاهاي اساسي مردم دارند و بندر اقيانوسي چابهار نيز از اين حيث مستثني نيست .

شهدادي در ادامه افزود: در راستاي افزايش کيفيت خدمات بندري، به دنبال سرعت تخليه و بارگيري کشتي‌ها به‌ويژه کشتي‌هاي حامل کالاهاي اساسي در بندر چابهار هستيم تا موجب افزايش رضايت صاحبان بار و کالا باشيم .

به گزارش سازمان بنادر و دريانوردي، وي با اشاره به اهميت ايمني و سرعت تخليه کشتي‌ها، گفت: با توجه به نقش پررنگ کالاهاي اساسي در زندگي مردم، اگر تخليه اين کالاها با سرعت مناسب انجام و به‌سوي بازارهاي هدف در داخل کشور روانه شود، مانع از افزايش قيمت مي‌شود .

معاون امور بندري و اقتصادي اداره کل بنادر و دريانوردي استان سيستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در راستاي سرعت تخليه کالا، عمليات تخليه کشتي کانتينري وارداتي که محتوي کالاي اساسي لاستيک خودرو بود در کمتر از يک روز انجام شد .

منبع: پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي